Wednesday, March 27, 2013

Balik kampong!

Yahoo!!!!....

Akhirnya setelah berbulan-bulan tak balik kampong, harini, petang InsyaAllah, saya diiringi Adik and sepupu akan balik bersama-sama...Memang seronok....

Tetapi yang sedihnya, Mr F tak dapat ikut balik bersama-sama sebab beliau ada tugas yang perlu diselesaikan pada minggu ni..Sukar untuk ambik cuti...Hmm, very sad :(

Cuma, dia cakap...

"Ayang...Balik kampong ni nanti, cakap berapa yang diperlukan. Abang sponsor!"

Hehehe....

Saya jawab...."Oh, Abang...You are the best husband in the world..Thank you, sayang!!!!"



Selingan gambar: Photo album ni adalah salah satu hadiah perkahwinan saya dulu, cuma belum digunakan lagi :)
And mungkin saya nak gunakan sebagai 'dummy' masa akad nikah adik saya Sabtu ni...

Sebab Tok kadi kat kampong kami nak tengok duit mas kahwin sebelum akad nikah. Padahal, Adik saya plan nak ganti dengan gelang dll.

Jadi, nak tak nak, terpaksalah kami buat dummy dengan letak duit mas kahwin tu dalam album, buat sementara....

Anna Da Lady

2 comments:

  1. Assalam tuan/puan. Sila hubungi sy sekiranya memerlukan tukang renovat rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy memasang tile,plaster siling,wayaring,plumbing,sambung rumah,buat porch,grill dn owning,waterprofing,lantai vinyl dan wallpaper,landskap dan air terjun. Terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,cheras,puchong,semenyih,ampang,bndr sri putra,dan nilai.hubungi no sy 0192945175 or wssp sy 01129110298 (amir)

    ReplyDelete
  2. Assalam tuan/puan. Sila hubungi sy sekiranya memerlukan tukang renovat rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy memasang tile,plaster siling,wayaring,plumbing,sambung rumah,buat porch,grill dn owning,waterprofing,lantai vinyl dan wallpaper,landskap dan air terjun. Terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,cheras,puchong,semenyih,ampang,bndr sri putra,dan nilai.hubungi no sy 0192945175 or wssp sy 01129110298 (amir)

    ReplyDelete